fradagskväller

fredag den 13:de var det idag.
det märktes.

Är gryymt trööööt...!
ägnade hela förmiddagen åt kattens flytt rädsla.. fick henne iaf att äta och kissa på lådan..
kändes som ett framsteg.

varit på en liten shoppingtur med lillbajsan,
o bjudit henne på en middag som bestod av mackor och marabou choklad ;P
Finns ju vissa fördelar med att vara vuxen ändå ;)

sen vart vi sena som as!
skulle befinna oss på en plats 16:30
16:40 var vi ännu hemma och det tar en kvart å köra :S så jo,
sen blev vi.

Nå men det gick ju det också, fast jag känner mig grymt fånig när jag kommer sent.
huuu jag avskyr det.
det känns som att jag skiter fullständigt i andras tid o kommer o går som jag vill
urs nej, tider tyckar jag man ska passa!

Så vart jag inbjuden på grillning i kväll.. som jag tyvärr skippade.. har varit så hostig och är ännu så energilös..
så behövdes jag här i byn också vars vi har passat barn o hund.

Fixade lite middag här också åt mig o bruden.. medans vi har poppat massa skit hon ville lyssna på typ basshunter o sture P LOL! ^^

Nå nu iaf, är som dagen avklarad. tänker snart däcka i sängen! SKÖÖNT! AAAAH! =)

blir skönt med en "lugn" fredagskväll. .  inte som vanligt :P

. . .

å så känns det typ stort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0