inte kul men ändå

avkyyyr när allt är snurrilurrigt o stökigt!
avskyr pallen som står här mitt på jävla golvet och damsugar sladden som letar sig igenom vardagsrummet och ut i hallen... avkyr när internetet inte vill göra som jag vill, och den tomma odiskade pasta skålen på köksön. . jobbigt när man vissa dagar vaknat på totalt fel sida om jorden typ. Folk iriterar en, saker går fel, Jag är slö som en jäkla säck och sur och vill inte ens försöka göra nått åt det! Fast jag vet att jag kan ju snabbt vända mitt humör bara jag vill det, och är medveten om mina känslor. .  men vissa dagar vill man välja att vara helt omöjlig att umgås med. omöjlig att städa undan det som stökar och ställa i orning det som felar. För man är inte perfekt. man kan inte alltid orka vara, vara, göra. Kanske behöver man ligga hemma nån dag och sura, gnälla o jämra sig över ingenting.. för att de flesta andra dagar orka glädja sig, lovsjunga över igentligen ingenting.. :) fast om jag ska vara ärlig så är jag lite gladare redan nu.. och internet funkar igen.. och jag fick själv ner min jogamatta somm jag surade över att jag inte nådde.. och damsugar sladden sugs ju faktiskt relativt lätt in i dammsugaren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0